Elkribri kandidatojn per ludoj


elkribri_kandidatojn.mp3Listen on Posterous
Montri bildojn pri la labora vivo per komputila ludo: Multaj firmaoj malkovris "rekrutigajn ludojn" por testi siajn kandidatojn pri ilia taŭgeco. Dum tiuj devas pruvi sian kompetentecon kaj sian ŝarĝiĝivon en realismaj scenaroj, tiu perluda prijuĝa procedo havas ankaŭ la avantaĝon konatiĝi kun la estonta profesia ĉiutago.

Por la entreprenoj ne estas limoj - rekrutigaj ludoj estas aplikataj intertempe en multaj sektoroj de la ekonomio, eĉ la usona armeo uzas komputilajn ludojn - tie tamen precipe por trejni siajn rekrutojn. Unilever igas la kandidatojn ekzemple gvidi virtualan fabrikon de glaciaĵoj, ĉe la brita sekreta servo potencialaj agentoj devas kraki kodojn.

La ludoj estas miksaĵo el testo pri scio kaj prijuĝa procedo kun specifaj taskoj rilate al la koncerna posteno kaj la testo de la kapabloj kompreni kaj solvi problemojn. Tiel la entreprenoj provas konatiĝi kun siaj kandidatoj laŭeble bone jam antaŭ la unua kandidatiga intervjuo.

L'Oréal ekzemple metas siajn kandidatojn al la pinto de virtuala kosmetika konzerno, kie necesas gvidi ĉiujn entreprenajn sekciojn, de la vendostrategio ĝis esplorado kaj disvolvado. Ĉe la Commerzbank la kandidatoj ludas bankistojn kaj la franca provizanto de poŝtaj servoj Formaposte testas sian potencialajn kunlaborantojn en la "Facteur Academy" pri iliaj kapabloj kiel leterportistoj per virtuala travivo de tipa laborsemajno.

La kandidatoj eltrovu per tiu virtuala ludo ĉu por ili - biciklante tra francaj urboj kaj sidante en la metilernejo - la okupo kiel poŝtisto estas vere taŭga laboro. La entrepreno havas bonajn kaŭzojn por ĝisfunde testi la motiviĝon de kandidatoj: Ĉirkaŭ  kvarono de la metilernantoj post la prova periodo ĉesigas la laboron pro mankanta motiviĝo aŭ pro problemoj de konduto.

La ludo akompanas la virtualan metilernanton dum tuta semajno - de la dentobrosado matene ĝis la vespera programo - kaj tiamaniere ĝi estas ankaŭ speco de eduka helpilo: Helpe de komenta kesteto la estonta poŝtisto ricevas instruon se la konduto ne estas taŭga. Tio koncernas ankaŭ neadekvatan elekton de vestaĵoj aŭ malĝentilajn komentojn rilate al personoj kun aŭtoritateco. Samtempe aperas pli malpli subtilaj postuloj konatiĝi kun detaloj pri la firmao.

Fine de la ludo okazas profilanalizo - kie apud la stilo de la vestiĝo ankaŭ higieno kaj akurateco ricevas poentojn. Formaposte tamen atentigas sur sia retpaĝaro ke surbaze de la ludo kandidatoj ne jam falas tra kribrilo, sed interesuloj komprenu la ludon kiel seriozaĵon.
-- 
Esperanto@Brazilo - http://esperanto.brazilo.org

Comments

Popular posts from this blog

Fwd: [Bildoj Kaj Tekstoj] Pleneco post eltondo

Landa Kongreso de Esperanto-USA

Bona Espero